26 Mart 2014 Çarşamba

TEMEL PETEK KALIBI VİDEO 1-2

TEMEL PETEK EL KALIBINI BİTİRDİM.AMA TABİKİ DE KALIBIN BİTMESİ HERŞEYİ BİTİRMİYOR.BUNU DENEMEKTE VAR .....
ÖNCELİKLE TAVSİYEM BUNUN EV ORTAMINDA YAPILMAMASI ÇÜNKÜ MUM HEMEN DONUYOR VE TEMİZLİKTE BAYA SIKINTI ÇIKARIYOR.
YAPIŞMAMASI İÇİN TAM YAĞLI SÜT KULLANDIM BAYA FAYDALI OLDU.PETEK ÜZERİNDE KALAN SÜTÜ PEÇETEYE EMDİREREK KALINTI BIRAKMAYABİLRSİNİZ.
AŞAĞIDA ATTIĞIM VİDEO LAR NETİCELENEN VİDEOLAR BUNLARA GELEN KADAR 9-10 TANE DENEMEM OLDU.KİMİSİNDE MUM YAPIŞTI,KİMİSİNDE FIS ÇALIŞMADI,KİMİSİNDE KALIP DÜZGÜN OLMADI ASLINDA HEPSİDE BİRER GÖZLEM OLDU BENİM İÇİN
İNTERNETTE TÜRKÇE OLARAK MEHMET YÜKSEL BEYİN KALIBIN YAPILIŞINI ANLATMASINDAN BAŞKA TÜRKÇE OLARAK VİDEO BULAMADIM.
ÖNCELİKLE MEHMET YÜKSEL BEYE BU KALIBI BİZE TANITMASINDAN DOLAYI ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.UMARIM VİDEO FAYDALI OLUR....
VİDEOLARI İZLERKEN SESİN AÇILMASI GEREKİYOR. ÇÜNKÜ KAMERA UZAK KALDI.
AŞAĞIDAKİ 2. VİDEO DA KALIBLA İLGİLİ GÖZLEMLERİM.

3 yorum:

  1. Özcan Bey,sizi öncelikle tebrik ediyorum, ilgi duyulan işe başlandığında emek ve zaman istiyor.
    Bazı tecrübeler kolay kazanılmıyor ama her çalışmanın sonuçunda yaptığımız işin doğru olduğunu
    görebiliyoruz.Video çalışmanız bence güzel olmuş,ses kaydı sonrada eklenebilir.

    Fıs Fısa yağ oranı % 3.5 olan Süt koyuyorum, süt yağlı olunca muma yapışmıyor.

    Kolay gelsin, hayırlı sezonlar.


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mehmet bey!
      Sayenizde bu güzel tecrübeyi yaşamış oldumç

      Sil
  2. Tebrikler, güzel bir calışma olmuş.

    YanıtlaSil

BAL MEVSİMİNE KADAR ÜRETİM TAKVİMİ

  Güçlü bir aile, bal hasadının başlangıcında yaklaşık 40-50 bin (4-5 kg) arıdan oluşan bir ailedir. Böyle bir gücü elde etmek için, bal top...